08 del 2

Ok fortsättning nu då:

Juli:













Åkte till Stockholm med Lasse och såg ingen mindre än Miyavi. Världens bästa någonsin! Sjukt overkligt. Värsta köningen någonsin också. Kom dit runt 10 på morgonen och satt i sjuk värme (se min bonnebränna efteråt eller? haha) sen började de bli skitkallt, sen ÖSREGNA DE, skojar inte. Lasse sprang som en tok och letade regnskydd, kom tillbaka en halvtimme senare... ja då var jag ju redan dränkt_katt_90.





Köpte ny mobil. Den andra hade jag tappat i kaffe och lite allt möjligt? Dock är min nya sönder nu så får använda den gamla och den funkar fortfarande grymt bra. Den är fan survivor om någon.





Åkte till Nina i karlskrona och softade. Kevve har växt lite!




Åkte in till hbg för att äta på meso? Haha. Mat som alltid.



Blev träffat av blixten



Fast de löste sig sen.










ya crazy niggah, CRAAAAAAAZYYYYY!



Åkte in till hbgfestivalen. Haha, sjukaste bilder verkligen! De är så jävla bäst, speciellt de på Chuck Bass! HAHA











Åkte hem till Nicole efteråt, åt ur de hemliga skåpet. HAHA, lätt värd alltså. "Hemliga djur dödar dig om du tittar i de hemliga skåpet" Sen var de ju inte så sjukt lätt att dra hem den hemliga madrassen från Nicoles mamma till hennes pappa HAHAH. JAG TAPPAR DEN HEMLIGA VÄSKAN!!!! HAHAHA

















Var hos Jens, efteråt skulle vi till helsingborgsfestivalen, men ja, dagen blev inte riktigt som planerad. Verkligen INTE. Haha. Sjukaste jag varit med om, fanemej.





Nina fyllde 20 år så åkte upp och överraskade henne:)

Augusti:










Vicci fyllde år, eller ett par dagar innan men vi firade henne nu. Spelade brännboll, jagade getingar och sånt där som man gör varenda dag. Kan säg att jag var kung på att vara brännare? Gud skickade skillsen verkligen. Sen gick vi ut till odensjön mitt i natta, jaja? Varför inte?

- Säg de läskigaste som finns
- Exorsiscten?
- Ja eller en emo

Sjukt rädd, sjukt mörkt.







Hos fia, kolla skolkatalog och... äta? Ne? Seriöst?















Fyllde år. Fick sjukt fina grejer av en del fint folk. Jocko, Micke (som jag även fick donnie darko av,  bästa filmen ju), Erika, Jennie och Karl. Fick även en låt av max, hmm undrar om man kan lägga upp på något sätt? De var så sjukt fint. Finaste presenten jag fått i hela mitt liv.



Firade mig själv dagen innan min födelsedag så på min riktiga födelsedag åkte jag till Elias med Mattan och Fia. Hade sjukt kul med dem! Sen stack vi till malmöfestivalen. Träffade Nic and the family.





Såg ut lite sådär.

September:

Något jävla as låste min cykel. Hade vrede i flera dagar. Började träna.



Köpte en laptop<3


Maxen<3







HAHAHAH. Ja någon gillar att sjunga?



Blev lurad till skolan av några töntar, tack?






Såg Jason Mraz i Lund.

Oktober:









Åkte till Nina igen, kevve har växt IGEN!!!











Hade sjukt kul på makeup, som jag fick MVG PÅ!!!oneoneone. Otroligt va? Jag som var så anti i början haha!





Såg ut så någongång



Beslutsångest med håret?



Hittade 1067 kronor i mitt rum? Ofan.






Så passa på att handla lite

November:


Åkte till Japan träffade en geisha.



Någon fick vad hon förtjänade.





Hahaha hade värsta tvkvällen. Nicole deckade snabbt, ovanligt? HAHA. Vi har en del rutiner alltså.



Katen bestämde sig för att verkigen döda mig? Fyfan.



Insåg hur lik Karlsson på taket och exorsiscten är.



ja.



Åkte till hbg för att se The futureheads, såklart för låten hounds of love.
 "3. Musikälskaren. Tjejen som verkade älska Kate Bush och därför tog i från tårna när hounds of love spelades" Ja, de var jag de. HAHA<3

Sov sen hos Pappa, var riktigt kul att vara där!



Lyckades bli övertalad att följa med och se Dead by april, som bara var förband, som vi nästan missade. HAHA, dock hade jag och Nicole världens kväll. Headbangade för ett helt år och hade träningsvärk i nacken sådär 5 dagar efter? "Blev spottad i ögat" HAHAHA

December:
Fick distans, var med om en jordbävning.



Skulle träna men vad gör man, pizza?




CHUCK BASS
Ut på lussevaka var de va? Jojo, blev ju lite som de blev med det.



Köpte typ världens bästa julklapp till Rasmus. Älskar mig själv.







Fick sjukt fina julkort! Ja av vem? Karl, Jennie och Jocko såklart. Mickes kom itne fram, någon åt upp den.





Firade jul, fick fina grejer. Min syster var här<3





Typ så.
Sen var de ju nyår, de vet ni ju om.

SKÖNT ATT BLI KLAR ME DETTA ELLER? Tog ju fan inte sådär lagom 2 timmar eller något.








Kommentarer
Postat av: Elias

DONNIE! (tog inte lite tid att kolla igenom alla bilder haha)

2009-01-04 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0