Folk & Rock

Jag vill verkligen köpa skivor :(
Sitter inne på tradera och kollar hela tiden men de kommer ju inget där, så då går jag in på cdon och kollar på skivor som är rätt så fina men att handla skivor på typ cdon är det tråkigaste jag vet. När jag gick på filborna (typ en av de få sakerna som verkligen var jättemysigt med att gå i skolan i helsingborg) så brukade jag jämt köpa någon skiva i månaden inne på folk&rock.

De var så mysigt! Sånt spontanköp. Kunde typ hitta skivor jag inte ens funderat på att köpa innan och så... och KARL, inte till att förglömma... Fast han har nog slutat jobba där? Har aldrig sett honom de få gånger jag varit där inne och kollat.
Bästa var väl ändå att jag fick rabatt för jag handlade så mycket<3 Haha Karl! Folk&rock<3







Spontansåg Sugarplum Fairy där också? Haha, alltså hur mycket tid spenderade jag egentligen där inne? Var fan inne där så fort jag hade tid innan mitt tåg gick. Och så sa karl att sugarplum fairy skulle spela senare och "kom förbi om du har lust", VISST? Klart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0