Första skoldagen


Kom nyss hem från första skoldagen. Inte ens lönt att gå dit för gissa vad vi gjorde! Gick en tipsrunda!!!!!! OH GUD. Slutade i alla fall vid elva så de var väl tur det. Vi har fått en ny lärare ju, Ditta ska ska ettorna nu så vi ska inte ha henne längre. Hon verkar okej, åtminstone om man går efter idag. Men man vet ju aldrig... En sak vet jag i alla fall och det är att hon påminner sjukt mycket om Voldermort. OH GUD! Bådar inte gott alltså.

Nu ska jag köra till ica och handla hårfärg. Jag har inte färgat håret sen februari någongång bara för att jag vill försöka få ut min orginalfärg. Bara det att de tar ju så jävla lång tid så nu är halva mitt hår i en färg och halva i en annan. Klarar de inte mer så ska försöka få de lite mer jämnt... Jaja, sen blir det i alla fall malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0