Yogan!

Heej

Var nyss på yogan! De var superroligt! Detta var bara en prövning för att se hur många som var intresserade och de kom ganska många. De ska se om de kan fixa dit yogan igen, för den togs ju bort förut. Fast i såna fall blir de i kurser och att man är i en grupp i typ en termin. För att kunna utvecklas utan att börja om bara för någon är ny. De låter jättekul!

Tränaren var rolig också. <3
- Lyft huvudet lite från golvet, några centimeter.
Tänk att en kackerlacka ska kunna springa under

Hahaha<3 Döör.
Nu ska jag dricka te, lyssna på Kate bush skiva Aeriel och läsa gossip girl;)

Kommentarer
Postat av: Ninja

Åh, yoga! Hade jag bott kvar i Svalöv hade jag gått på yoga all the time.. Fast egentligen finns de yoga här med.. Bara jag som inte har någon motivation till att börja träna.. Men jag måååååste! Får fixa! :D

2008-11-05 @ 21:59:37
Postat av: Sandra Kling

HAHA! Kackerlacka <3

Jag var också på yoga för ett tag sen, ska nog börja gå på det. Det är skönt. :D

2008-11-07 @ 11:45:33
URL: http://camerashutter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0