Utvecklingssamtal

Någon har utvecklingssamtal imorgon så jag blir tvungen att gå till skolan då.
Jag är bra på massor, bland annat på att stanna hemma från skolan, de är jag skitbra på. Dock tror jag inte mina lärare är lika glada i de som jag, så de blir nog lite gnäll imorgon. Eller ja, bäst att förbereda sig i alla fall. Men jag har min mami med mig och jag har inget att dölja för henne, tvärtom! De blir bra. Mamma är finska, är de något som är fel så ordnar hon det.

Hon är bäst!
Nu ska jag lägga in lite musik på min mobil, folk klagar ju alltid på att jag aldrig har musik i den. Men varför det när man har ipod? Däremot är batteriet på den slut nu och jag har ju formaterat om datorn så jag har inte itunes. Orkar inte trixa med det så nu mina vänner, nu är de mobilens tur! :D



carpe diem
lev väl
peace
puss och kram

och sånt
natti.

Kommentarer
Postat av: PAAATE

"folk klagar ju alltid på att jag aldrig har musik i den. Men varför det när man har ipod?"



WORD!

2008-11-25 @ 23:42:53
URL: http://spawnetspawnar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0