Tillbakaspolning<3



Nicole und



Fiat var här. Eller the ring med toffsar. De länsade mitt kylskåp, ovanligt? Nicole målade mina naglar och sen kollade vi på idol. Fast Nicole somnade ju snabbt som fan, haha!



Vet inte om man kan ha roligare åt Johan!
Tillbakaspolning + paus är ju verkligen livets uppfinning. Haha!



Hahaha, pallar inte.



Hahahaha, "Ja, du vet hur de är"



Är jag den enda som totalt missat de dolda budskapet här? Ser ni gubben bakom? Jag har aldrig sett honom förut. Dessutom. Han dricker något. Det är en sån där, ni vet, som gör att man ska göra något omedvetet. Det tror jag.



Alice.

Sen när vi kollat på idol, kollade vi på något sjukt tråkigt, boston legal. Haha! Pallar ej. Sen såg vi click. Alltså, jag har sett den en gång innan med Sheryl. De ska vara en komedi. Men den är fan mer HEMSK och sorglig än vad den är rolig. Alltså den är verkligen hemsk. Hur tänker man när man säger att de är en komedi? Storbölade! Fast den var ju rolig i slutet. Återigen, tacka tillbakaspelningen!

Sen såg vi Saw III. Har redan sett den också men den var väl trevlig haha. Nemen, blir så sjukt irriterad för de är så utdragna och orealistiska. Haha! Man blir ju galen. Sen var klockan lite över fyra. Någon skulle ju upp vid sju och åka på öppet hus. Och det var inte jag, HAHAHA!<3

Kommentarer
Postat av: Elias

DU DISSAR FAN INTE BOSTON LEGAL! DET ÄGER IDOL SÅ JÄVLA HÅRT I RÖVEN SÅ IDOL KAN INTE GÅ RAKT PÅ EN VECKA! xD seriöst jag älskar boston <3

2008-11-08 @ 16:04:26
Postat av: Fia

HAHA JOHAN PALM HAHAHAHA VAD SKA MAN SÄGA <3<3<3<3

2008-12-14 @ 03:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0