Tisdag = DH

Idag kommer jag inte missa Desperate housewifes i heller! Har till och med smsat Nina och påmint henne. Ho glömmer nämligen det också hela tiden. Dåliga vi är!

Imorgon ska jag till tandläkaren fick jag reda på idag. Fick nämligen ett sms av dem. OHNOES. Trodde jag skulle slippa dem ett tag fram över? Men icke! Fast bara sån undersökning, men orka! Fast det sköna är väl att jag slipper gå till skolan för jag hade fått åka hem direkt efter jag kommit då. ;)

Så idag kan jag vara uppe lite längre. Sov hela dagen igår, men ändå somnade jag som ett as i natt, till och med försov mig. Jag är så jävla trött. Vad är felet?


Kommentarer
Postat av: Ninja

Hihi, TUSENTACK! Trodde aldrig du skulle smsa. :D Glad jag blev!

2008-11-05 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0