Reklamera for noget!

Skickade ett mejl till en från Danmark som bara sålde sina skivor via payson/paypal och frågade om de fanns möjlighet att betala på andra sätt. Då svarade den att jag kunde skicka pengar i ett brev, men tipsade om payson! Det är super, sa den. Nu några dagar senare får jag ett mejl till. (Jag svarade inte på de förra) där skriver den ett helt långt mejl om payson och

"ursakt. Jeg synes, du skulle have denne mail. Payson er fantastisk, og jeg vil gerne reklamere for noget, der er bra ;-)
Venligste hilsener
Villy"

Haha, helt inne i de!

Kommentarer
Postat av: micke.

payson är mycket bra, om du har visa eller nått annat kort så du kan ladda

2008-11-13 @ 12:36:57
Postat av: sandra

men de har jag inte...:(

2008-11-13 @ 14:41:47
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Elias

det är bra att man brinner för något ;)

2008-11-13 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0