Mötet med geishan!

Jomen tja. Somnade någongång till slut, sen väckte mitt as till katt mig vid fem och skulle ut.
HATE YOU!!!! Gissa förresten vem som fått sig en riktig snyting i helgen? Haha, rätt åt dig biatch!



<3 Ne, skojar bara. Stackar lilla Katen Kate. Lilla gnosen. Lilla mufin. Lilla sKatten!<333 Puss.
I alla fall. Igår färgade jag håret, de blev brunt. Inte svart denna gången. Säg en som är lycklig för det? Jag. Min "note to self" som jag skrev om här höll visst inte ändå. Ajaj.



Kom till skolan, träffade på en geisha som sagt. Haha, ne men. Vi är klara med allt på make upen så vi fick leka lite fritt idag. Någon ville visst bli en geisha... Dum i huvudet är man ju. Haha! Ne skojar<3 De blev jättetjusigt;)





Haha, de hade inte vitare foundation, synd! Ja, sen gick vi till skolan! Haha, fast geishan tog bort sitt smink. Hade Ulla, sen åt vi. Camilla aka Geishan är allergisk mot allting så hon fick någon konstig sallad med pasta och kyckling?! Fast jag fick smaka mmmm<3 Och så fick jag äta knäckebröd. De är de enda jag tänkt på hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sandra Kling

En dag ska ju jag också bli geisha, det vet du ju!



Tack för kommentar i alla fall. Det är glasögonen längst ner till vänster som är de enda jag överväger att köpa för övrigt. Tycker att de minsta är för små och avlånga, de största är för stora. Och de sista är lagom, förutom att de är lite för avlånga. Hmmmmmm. Blir inga glasögon, för jag ska ju alltid hitta fel på allting! Tur att jag bara ska använda när jag läser (vilket man ju dock gör hela jävla tiden i skolan, men om vi glömmer bort det för en och en femtedels sekund så).

2008-11-03 @ 17:06:23
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: Sandra Kling

Visste inte ens att du hade glasögon. :P Mja, du kanske har rätt i det. Men jag vet inte hur jag vill ha det alls. Och jag tänker inte köpa glas hos optikern iaf. På Synsam kostade bara glaset 1300, samma glas på internet var gratis och jag behövde bara betala för bågarna. Så jag tror att internet blir bra för mig. Haha. :p Ska beställa några fler provexemplar så jag har lite mer att välja på!

2008-11-03 @ 21:41:58
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: Max

Hoho! Kommentarer som enbart är reklam för din blogg kommer att raderas. Skriv något kul istället.

2008-11-04 @ 17:27:06
URL: http://www.CLOUDstation.se
Postat av: sandra

hohohoh så roligt va

2008-11-04 @ 17:39:30
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0