Heliga märta.

Haha hittade denna i Sofias blogg,



Haha Heliga märta! Vi har hennes nummer, varje gång man ringer så svarar hon. Säger man då att man har något problem. Camilla sa t.ex att hon var lesbisk så börjar hon predika och ibland sjunger hon psalmer också. Det är helt sjukt? Hon svarar varje gång, vad gör hon egentligen om dagarna? Haha! Det är så konstigt.

Tänkte att de kunde vara en telefonsvarare men hon svarar ju olika varje gång, och ja om ni kollar på videon så ser man ju att hon inte kan förbereda en sån sak! Haha. helt sinnessjukt, men ganska roligt. Stackars tant.

Kommentarer
Postat av: Sophia SVARAR

haha, ja hon är så sjukt rolig.. lyssnade du? är han avsvimmad nu? nej han är död. ÄR HAN DÖD? ja, du har dödat min pappa jag ringer polisen. JA gör du de, det skiter jag i. HAHAHHAHA

2008-11-04 @ 19:05:14
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Ninja

Haha, vad är hennes nummer?

2008-11-05 @ 22:06:43
Postat av: Ninja

Sökte på internet och då stod det att hon var en senil gammal tant som bor i luleå. :P Haha, vem är deen? jag vill veta!

2008-11-05 @ 22:09:35
Postat av: sandra

haha ja. du kan f¨de sen :D

2008-11-05 @ 22:15:15
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0