Djävulska Kate

Idag blev jag väckt av en viss.... Kat. Jävla Katen!
Hörde att Lasse släppte in henne så jag gömde mig under täcket och la mig med ansiktet där man brukar ha fötterna. Låg dessutom i Ninas rum. Så hörde jag hur hon sprang mot mitt rum och mjauade, hehe YES tänkte jag. Men sen kom hon och öppnade Ninas rum, tittade upp där man har ansiktet men såg inte något... men sen upptäckte hon mig...

Jag hade kurrat in mig i mitt täckte och gjort ett "andningshål", allt för att slippa henne, (slippa gå upp och ge henne mat, för de är ju bara mig hon går till) MEN ICKE! Hon började gnälla som ett as i typ fem minuter, men jag tänkte att denna gången ska jag inte ge mig. Efter en stund blev hon tyst och gick, men efter bara någon minut var hon tillbaka... djävulen själv...

Då började hon kraffsa överallt, öppna garderobsdörrarna, hoppa in där och välta ner saker, få cpfnatt på golvet, klösa på sängen, hoppa in UNDER MADRASSEN och springa runder där. HAHA alltså har ni varit med om en sån attentionwhore? Sen ner på golvet igen, skrika ihjäl sig och sen.... sen hittade hon mitt andningshål... stoppade in sitt fula tryne där och blängde argt på mig. HAHAHAHA. Jag blev livrädd, så jag fick gå upp och ge henne sina jävla mat innan hon skulle döda mig.

Alltså, min katt skojar man inte med!


Se bara på henne, så mordisk...

Kommentarer
Postat av: Elias

haha aaw, jag vill ha kise:(

2008-11-12 @ 18:15:57
Postat av: Karl Wilhelm Florén

HAHAHHAHHAA BLICKEN<3 HAHAH :D:D:D:D

2008-11-12 @ 22:34:44
URL: http://fouryfm.blogg.se/
Postat av: micke.

Kate är ju fan galen^^

2008-11-13 @ 12:34:33
Postat av: Sandra Kling

HAHAHAHA du har den enda roliga bloggen jag vet <3 :D och säkert sötaste katten i världen också! :D HOHO <3



Daniels familjs katt är också dryg. Daniel är dum och fjäskar för den, ger den mat hela tiden. Så fort man kommer till dem så är katten framme och mjaoar som fan på Daniel för att han vill ha mat. OCh sen när han fått sin mat så ska han ut och sen kommer han in efter 5 minuter och ska ha mat igen...



Sen skrämmer han livet på en också... :( Man sitter i ett rum när det är kolsvart ute, så hör man en duns utanför fönstret och bestämmer sig mot all tvekan att kolla och möts av två lysande ögon. Inget annat, bara två stora jävla ögon :O Så man hoppar nästan ur sitt skinn. sen tar man in katten som hänger på fönsterbrädan :(

2008-11-16 @ 12:15:54
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: Sandra Kling

inte hänger på fönsterbrädan som i död alltså, utan fullt levande och vilja-in-aktig. :o

2008-11-16 @ 12:16:37
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: Sandra Kling

MEN ÅH

blev ju fel :(

2008-11-16 @ 13:43:23
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: Sandra Kling

eller han brukar ju hänga där :(

2008-11-16 @ 13:44:08
URL: http://camerashutter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0