December will be magic again

Dåligt med uppdateringar, men jaja! Är väl lite trött på allting kanske. Skola osv!
Idag fick jag i alla fall en singel som jag blev ltie gladare av. Snällaste dansken dessutom (säger ju att danmark är teh shit, snällaste folket någonsin) för han skickade med en extra singel, hur sjukt snällt är inte de då? Han skrev även långa och mer personliga mejl än vad alla andra har gjort. Läs bara! Haha, så sjukt sött:

"Hej igen.
 
Mange tak for snabb mail og overførsel. Internettet er en fantastisk opfindelse.
Der er afsendt 193 gram musik (heavy??) klokken 14:06:49. (bifogad ekstra skive. Håber, du kan bruge den) Jeg er så fascineret af de præcise oplysninger denne moderne teknik kan give. Jeg købte min første musik i 1957. En 78'er med Gitte. Har den endnu.
 
Er din postkasse modtagelig i morgen? Normalt tager det 1 dag over Sundet op til postnummer 30.000. Med tak for snabb handel. Og rigtig god Jul. Her sner det dejligt. Sneflokke kommer vrimlende ;-)"

Haha, sötaste dansken. Ska nog gifta mig med honom, haha, eller inte.
Här är i alla fall skivan jag fick (den andra hade jag redan, dock i sämre kvalite)



Kate Bush - December will be magic again. Passar ju nu till jul och allt! HÄHÄ.
Gissa vad? Nu är jag ensam hemma för en gångs skull, får nog sjunga lite.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sandra sandra, var du i skolan idag? jag kommer på torsdag. jag börjar bli frisk nu men stannar hemma imorgon också och bättrar på mig lite för det är ändå inte lönt att komma imorgon vi slutar ju ändå skit tidigt på onsdagar.. ska du gå imorgon? jag hoppas iallafall du kommer på torsdag:)

2008-11-25 @ 15:58:17
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0