Am I suspended in Gaffa?

Yo!

Nu har jag gjort en ny blogg... igen! Den andra har ju varit ganska inaktiv ett tag och den bloggsidan där är faktiskt ganska tråkig. Får se om man kan göra mer här då. Har försökt lite men jag är ju verkligen asbra på htmlkoder, mm... Får bara ont i huvudet så nu orkar jag inte hålla på mer för idag. Får se hur det blir med det. Hittar kanske någon som kan hjälpa mig någongång.

I alla fall,
Idag har jag skaffat gymkort! Det känns jättenice! Jättebilligt också. Kostade 850:- sammalagt med medlemsavgift och allt. Ibland är det sjukt bra att man bor i världens håla! Då blir allt billigt och bra. Ska boka tid med en instruktör som ska visa mig hur alla maskiner fungerar + ger mig ett nybörjarpass typ. Men ska inte bara styrketräna! Har även satt upp mig på lite intervall och core nästa vecka på onsdagen och box på torsdagen :) Vet ju någon som kommer vara död efter det... men jag har Mattan med mig så det kan nog bli kul! Däremot verkar det som att de tagit bort jogan, som jag såg fram emot mest, men jaja. Det andra blir nog också bra.

Är ensam hemma nu så tänkte sjunga lite och sen sova. Imorgon ska jag till Gullstrand och ha Make up. HAHA! Dör bara jag tänker på det. Tack och lov är det bara tillfället (om jag nu inte verkligen älskar det, vilket jag är ganska säker på att jag inte kommer att göra) Nästa fredag får jag antagligen gå på den kurs jag vill gå d.v.s bild och form. Men det har varit massa klydd med mina ind. val så imorgon får jag väl stå ut. Har ju Camilla, Helena och Sofia med mig ändå. Skönt!


Kommentarer
Postat av: sara

hej välkommen & lycka till med bloggen :)

2008-08-28 @ 19:54:21
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Max

Kul att du är igång igen, nya startsidan? :P

2008-08-28 @ 22:14:30
URL: http://cloudstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0