The happiest days of our lives

Idag kollade jag på Pink Floyddokumentären! Missade den nämligen i fredes eller när det var. Den var najs! Känns bra att jag vet lite mer nu så jag kan komma in i pink floydsnacket i teh forum utan att känna mig dum i huvudet HAHA. Annars har jag varit sjukt skabb idag eller "sportarN." Det har jag i och för sig varit hela helgen. Tisssscha och sportshorts is teh shit. Eller teh darknessness! VIDEÅ.

Om någon vet någon bra film så får de gärna säga för idag upptäckte jag att jag sett alla filmer på min dator. OHNOES? Döden.

ARGH kom på att jag ska skriva en kärleksdikt till svenskan imorgon. PANIKEN, aaaaaaargh!!!


Kommentarer
Postat av: PAAATE

Bra film: Mulholland Drive :D :D: :D::D: D:D

2008-08-31 @ 22:00:19
Postat av: Max

Kärleksdikt, lolz

2008-09-01 @ 00:04:16
URL: http://www.CLOUDstation.se
Postat av: micke

Ja nu när du sett DD och förstått den så är det dax att gå på svårare nötter att knäcka så Mulholland Dr. är nästa steg i rätt riktning

2008-09-01 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0