Another brick in the wall

WAZZAP

Sov skitlänge idag sen ringde Niccet och frågade om hon kunde komma, javisst sa jag och såg sen hur mitt rum såg ut. HEHE. Fick städa snabbt som tusan och sen cyklade jag och hämtade henne. Fick dock köra genom hela Svalöv för hon sprang runder hela tiden haha! ARGH. Först bara "ska vi mötas vid busstationen?" Ok. Sen "Jag är vid blatteaffären" och då cyklade jag dit men var hon där?! HAHA ne då hade hon gått upp till en pizzeria :@ Dog lite.



Hon fick sin födelsedagspresent! Haha finally! Har glömt de hemma varje gång vi har träffats men what to do what to do! Måste även påpeka att de faktiskt var min mammas idé med ballongerna, OKOK? HAHA. Min mamma<3 Satt hemma hos mig och degade och åt nudlar med currysås! Sen skulle vi till Sjögren och hämta en väska. Skämtar inte när jag säger att jag gått typ 458544554 mil idag! Sinnes!



HAHA dör. JagarN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0