ESC


Idag är det Eurovision song contest. Måste alltid kolla på det även om det känns som man sänker sin musikstandard en bit varje gång, haha. Men det är faktiskt kul. Musik är kul! Borde finnas mer stora musiktävlingar. Synd att inte Sverige kom med detta året. Alla verkar hata Anna, men jag tycker faktiskt att hennes låt var bra. Med Salem skulle ändå ha vunnit. Har inte lyssnat så mycket på de andra bidragen som kommit till final men av det jag hört  så får vi väl hoppas på Tyskland? Även om hon påminner lite sjukt mycket om Amy Diamond. Hehe... Inte så smickrande kommentar. Annars hatar jag att säga att jag tycker Azerbaijan har en relativt ok låt...

Kommentarer
Postat av: jennie

Tyskan får mig att tänka på lily allen faktiskt, najjs liksom.

2010-05-30 @ 12:21:50
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0