Idioter + Sommartúrne



Kent har släppt två videor för låten idioter, en av de bättre låtarna på skivan Röd enligt mig. Jag tycker dock att både videorna är ganska tråkiga? Den alternativa versionen känns bara väldigt "meh" och den andra är förvisso bättre än den alternativa, snygg och svart&vit men ändå, ganska "meh" den också. Kul i alla fall att de gjort en video där Kent själva är med för en gångs skull. Var väl ett tag sen sist? Hade dock varit roligare om det inte varit en livevideo utan mer som t.e.x FF, en himmelsk drog eller vinternoll2.

Kolla in videon för idioter här
Och den alternativa versionen här

Sen kan jag ju lika bra skriva, om det nu finns någon jävel i världen som missat, att Kent även åker ut på en sommarturné. (Se túrnedatumen här!) De flesta är spelningar på olika festivaler men de har även prickat in några vanliga spelningar. Sofiero slott i Helsingborg till exempel för oss som bor i Skåne! Jag tror dock inte att jag kommer att åka dit - kan bara föreställa mig mardrömsköningen. Har blivit en riktig gammal kärring och orkar inte köa som jag gjorde förr. Jag har till och med sittplats till Kent nu på söndag. DE NI!!! Men fyfan vad skönt det känns att slippa oroa sig för kön! Bara komma vid insläpp... MMYEAHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0