Ten to twenty


Lägger upp en fin låt innan jag sticker till min APU. En av världens bästa låtar! Sneaker Pimps - Ten to twenty. Jag fattar inte hur så lite folk har hört talas om Sneaker Pimps? Ni fattar verkligen inte vad ni missar!

Alltså jag älskar IAMX, jättejättemycket men ibland önskar jag att Chris Corner bara gick tillbaka till Sneaker Pimps för det bandet är epic. Lägger upp en länk till ett tvframträdande för Scottish TV här också så att ni kan se. Liksom, what's up with the hair? What's up with the shirt? Men sen ändå, är han så jävla söt i det! Fattar det inte! Och rösten! Varför sjunger han inte på det sättet mer?

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmlive on boxed set for Scottish TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0