MY RECORD CRATE

Har nästan nyss registrerat mig på myrecordcrate.com, en sida där man kan lägga in alla skivor man har! Sånt tycker jag är skitkul så nu har jag suttit i nästan en timme och lagt upp det jag orkar. Har en massa vinylskivor kvar och säkert några cdskivor som ligger gömda någonstans men jag orkar. inte. mer!

Känns dock som om jag har jävligt lite skivor när man ser det på en lista sådär. (men jävligt stolt över min kate bush-samling) Men får försöka att tänka på att jag bara är 19 och att de flesta i min ålder knappt äger en skiva. När jag tar fram en undrar de typ vad det är för något, haha! Nä skämt å sido. Hehe... ehehh.

Kolla min lista här!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hoffman

Låter som ngt för mig haha ska klart kollas upp! Gissar bara att det kommer ta evigheter att få in allt, mest mp3 på allt nytt...hur som gillar jag din lista så långt. Bra artister och intressant samling.

2010-03-24 @ 00:03:11
URL: http://fredrikhoffman.wordpress.com
Postat av: sandra

sv: de tycker jag! skulle vara kul att se din lista:)

jo min lista börjar kännas lite bättre de senaste två åren. finns en del skivor man kanske inte är lika stolt över att ha köpt, haha! men men.. tur att man har fått bättre musiksmak:p

2010-03-24 @ 21:36:16
URL: http://zerozeroni.blogg.se/musikblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0