MOJO



Måste ha något att läsa imorgon på tåget. Mojo är världens bästa musiktidning tycker jag! Står så himla mycket i dem och så får man alltid en fin liten skiva med! Som ni ser så finns det en Sigur Rós låt med, superfint! Är dessutom så roligt när man faktiskt känner igen 80% av alla band/artister som de skriver om. Jag har fått en sån jävla koll på ny musik sen förra året. Står bland annat om Joanna Newsom, Rufus Wainwright, The Kissaway Trail, Marina & the diamonds & S.C.U.M och såklart även andra artister som alla borde känna igen som Peter Gabriel, Jimi Hendrix, Johnny Cash & The White Stripes.

MEN
Namnet som fick mig att flaxa lite extra med armarna inne på pressbyrån var ju såklart Kate Bush! Är bara en liten kolumn med henne och två bilder, MEN ÄNDÅ. Klart man måste ha den!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ALLTSÅ! Jag hittade inte ens vart det stod om kate D:

2010-03-14 @ 18:46:30
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0