Spelschema för Arvika



Nu har de släppt spelschema för Arvikafestivalen. Kolla alla dagarna här. Jag är ändå ganska nöjd. Inte såå mycket som krockade ändå. Det enda som stör mig lite är att The Tweleves spelar innan IAMX på ett annat ställe och jag vill gärna vara på plats lite tidigare så jag får en bra plats. Så det blir nog inget The Twelves för mig, jag som såg mest fram emot IAMX och dem. Men, men!1

Detta hoppas jag på i alla fall.
Kommer säkert skita i något när jag väl är där. Men ändå

Torsdag:
Yeasayer
Anna Von Hausswolff
Four tet
Regina Spektor
Ellen Allien


Måste välja bort:
Johnossi
Robyn
Kent


Fredag:

Owl Vision
Familjen
IAMX
Boy 8-bit


Måste välja bort:

The Twelves
Miike Snow
VNV Nation


Lördag:

Alice in Videoland
Combichrist
Page


Måste välja bort:

Donkeyboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0