ARVIKA DEL 4


Sista dagen så regnade det som fan hela tiden. Gick iväg och såg Sambassadeur samt Alice in Videoland trots att jag inte hade någon vidare lust. Både två sög, typ. Haha! Efter Alice in Videoland så gick vi tillbaka till campingen och efter en stund så bestämde vi oss för att skippa resten av dagen och åka hem. Hade fått feber under dagen och har varit sjuk sen jag kom hem! Är fortfarande lite sjuk men börjar bli frisk nu. Tack för det Arvika? Men det var fint! Lätt värt att vara sjuk i två veckor för det. Men det hade ju varit såklart ännu mer värt om IAMX hade kommit. Då hade jag kunnat vara sjuk hela året. Haha.

Om jag ska betygsätta allt jag såg blir det nog något såhär:

1/5
Hästpojken
Le Corps Mince De François
Sambassadeur
Alice in videoland

2/5
Regina Spektor
Markus Krunegård

3/5
Anna von hausswolff
Four Tet
Robyn
Kent
Familjen

4/5
Yeasayer
Ellen Allien
The Twelves

5/5
Owl Vision

Kommentarer
Postat av: jennie

Dissa inte Alice in videoland! Fick faktiskt en trumpinne av trummisen! Kom igen, awesum :DDDD

2010-08-01 @ 23:55:10
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/
Postat av: Fredrik Hoffman

Sandra, Arvika var riktigt kul läsning så ser fram emot mer bra liveinblickar från dig! Owl Vision var riktigt bra på Emmaboda också. Spelade istället för Uffie som ställde in.

2010-08-02 @ 15:53:33
URL: http://fredrikhoffman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0