The Kissaway Trail vegar i Maj.

Vill bara tipsa alla skånebor om The Kissaway Trails konsert i Köpenhamn om en månad! De spelar på Vega som är det bästa stället i Köpenhamn enligt mig. Ungefär som mejeriet i Lund. Det vill säga superfint och mysigt! Kostar bara 120 danska! (ca 150 svenska)

Jag såg The Kissaway Trail sommaren 07 med Sheryl. Tråkigt nog hade jag inte riktigt kommit in i deras första skiva än, eftersom den tar ett par lyssningar innan den växer enligt mig. Min favoritlåt då var Smother + Evil = Hurt som nog är den mest lättlyssnade låten på skivan. Men som sagt, den växer som fan om man ger den tid och den är verkligen, verkligen, verkligen (utan att överdriva) en av världens bästa sovskivor. Lyyyyssna!


Bilder från Konserten på Tivoli i Köpenhamn 20/07-07 Gillar att jag var såld på Søren, typ den enda jag tog kort på? Haha. Men söt är han + att jag har fått en kram av honom.








Älskar när vi skulle få deras autografer och kramar efteråt. Sheryl hade med sig en ful liten penna, ja ni ser ju på bilden. Verkligen alla i bandet blev sjukt fascinerade av pennan! Typ såhär:

søren: oj, den är ju jättestor!
sheryl: HAHA ja, men den är inte så stor egentligen
søren öppnar den och ser förvånad ut: oh, vänta, vill du att thomas ska skriva med?
sheryl: ja
thomas kollar konstigt på pennan.

rune: oj vilken stor penna!
rune till thomas: jag har aldrig sett en så stor penna förut, den måste ha sålts till halva priset eller nåt..
hasse kollar kostigt på pennan
rune säger för sig själv: det är en jättestor penna

sheryl: hej!
daniel: hej! har du en penna?
sheryl: ja, här är min jättepenna!
daniel kollar konstigt på pennan.

Haha så sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh men tack då:D



Snygg header du har!

2010-04-10 @ 14:18:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0