Daft Punk rules the nation


Dagens låt: Daft Punk - Around the world / Harder better faster stronger

Två av mina favoritlåtar ihopremixade till en. Det är bara så sjukt bra! Alive 2007 är garanterat en av världens bästa liveskivor. Daft Punk ligger etta på min "måste se live innan jag dör"-lista. Eller ja, den realistiska listan. Annars är ju Kate Bush och Pink Floyd delad etta men det känns inte riktigt värt att ens hoppas på, (fast Roger Waters ska köra en the wall-turné i både USA och Europa under 2010-2011 enligt billboard. DET känns ändå helt ok.) men ja, kom igen nu Daft Punk och åk ut på världsturné!!11


Kommentarer
Postat av: Fredrik Hoffman

Börjar likna ngt med låtarna jag lovat dig. 40 stycken just nu, lite glest på Spotify med artister ifråga men det är på g, ska bara bantas ngt.Daft Punk borde vara på allas "att se lista". Pink Floyd har jag sett iaf, Roger Waters också...:) grymt bra live i båda fallen även om PF är coolast, så se Waters om du har chansen! Ha det prima!

2010-04-16 @ 12:04:03
URL: http://fredrikhoffman.wordpress.com/
Postat av: sandra

sv:ojoj! de låter fint!:)



har du? fyfan vad orättvist, haha! min sånglärare har också sett pink floyd och hon sa att de var det bästa hon sett live någonsin. jag menar vafan! kunde man inte varit född liite tidigare kanske :(

2010-04-16 @ 12:59:26
URL: http://zerozeroni.blogg.se/musikblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0