Studio

Igår var jag i en studio och spelade in lite låtar. Min sånglärare Annette tipsade om en kille som hon kände som kunde hjälpa mig för jag kan ingenting om sånt alls. Tycker ändå att det gick helt okej för att vara första gången, var ju meganervös!

För de som vill lyssna har jag lagt upp lite på myspace.
Av någon anledning tycker jag att det låter 1000 gånger bättre om man har hörlurar på så om ni har hörlurar i närheten så ta på dem för min skull, haha! Blir så paranoid. WELL WELL. Ska alltid ursäkta allting jag gör, tänker itne göra det denna gången även om jag har lust. Gilla eller inte gilla!

Kommentarer
Postat av: Neina

JAG ÄR DITT FÖRSTA FAAAN! FANGIIIIRL! Nästa gång du uppträder så ska jag köa i flera dagar innan!

2010-04-02 @ 19:20:06
URL: http://neina.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahha puss

2010-04-02 @ 20:26:18
Postat av: jennie

Neeeeiii, så dutti hon är <33333

2010-04-04 @ 18:26:03
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0