Kommer inte på någon rubrikjävel.

Idag var jag i studio igen! Vi börjar bli klara med låten Frank snart. Är lite småändringar kvar men jag börjar bli väldigt nöjd med den nu! Kommer låta tusen gånger äbttre än versionen som ligger uppe på min myspace, tycker i alla fall jag. Imorgon ska jag åka och kolla på stagepianon och förhoppningsvis köpa ett, och på torsdag har jag dubbellektion hos min sånglärare. Så himla fint att mitt liv kretsar så mycket runt musik för tillfället. Hoppas det fortsätter med det!

Men ja, ska inte tjata om mig själv så mycket. Tänkte göra ett inlägg med några av mina favoritmusikvideor strax! Musikvideor är så himla fina. Tipsa gärna om bra såna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0