Cancergala

Idag var jag på en barncancergala och uppträdde inne i Landskrona! Några av mina klasskompisar arrangerade allt som sitt projektarbete och det blev jättebra. De hade en komiker där och massa som sjöng!

Fick jättefint beröm av ljudteknikern som var där efter jag hade spelat på genrepet. Han ville ha min myspace och allt, haha! Han sa att jag jättegärna fick komma till hans studio om jag ville spela in någongång och att jag hade rätt till 8 timmar i studion per vecka gratis om jag gick med i en cirkel där! Hur fint? Blev jätteglad. Det känns sjukt fint att höra sånt av folk man inte känner för vänner och familj SKA säga att det är bra, oavsett om det är bra eller dåligt.

Nu ska jag komma ner på jorden lite efter två sjukt händelserika dagar och fortsätta med mitt eget projektarbet. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: hg

Super bra.Jättefint. Kram på dig!

2010-04-02 @ 18:41:02
Postat av: Neina

Woooohoooo! :D YOU GO GIIIIRL!

2010-04-02 @ 19:21:12
URL: http://neina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0