Spökeri!


Igår spökade det på min APU! Förra veckan så berättade min handledare och en annan av personalen att de varit med om lite olika saker där. Speciellt på kvällarna när alla boende gått och lagt sig. Då brukade det låta som att dörrarna öppnades fastän alla låg och sov. Någongång hade det hamrats inne i ett förråd men där var ingen där inne och en personal hade blivit nerknuffad från sängen (de sover där), två gånger när de möblerat om i personalrummet. När de möblerat tillbaka hände inget... Haha!

Sen igår när jag var inne på toaletten och sen skulle tvätta händerna så är dörren upplåst och står på glänt sen när jag vänder mig om igen. Höll på att dö! Tänkte först att det kanske är jag som är totalt förvirrad som glömt att stänga dörren? HAHA? Näe men gud så jävla dum är jag inte. Speciellt inte när toaletten är vänd mot dörren så då borde man ju liksom märka nått? Haha, det var så jävla läskigt! När jag berättade det för min handledare så skrattade hon bara och sa "ja nu fattar du vad vi menar" :(

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Sv: Haha, va? Var trodde du jag bodde/varifrån någonstans då? :-D

2010-03-17 @ 17:41:11
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0