LEAVE BRITNEY ALONE

Är fortfarande lite sjuk men börjar bli frisk nu! Så skönt! Har verkligen känt mig jättestressad nu när jag var sjuk för jag började min APU i torsdes men kunde inte gå dit. Känns som ett bra första intryck? Haha, men vad gör man. Kan ju inte jag hjälpa. På måndag ska jag dit i alla fall, tror jag har kväll då men är inte säker. Vet inte ens riktigt om jag måste ta ut min piercing eller ens var stället ligger? :( I Svalöv i alla fall, TACK, så slipper jag dessa jävla bussjävlar.

Karin (en lärare på min skola) ringde fanemig hem till mig angående min APU i fredes. Jag har ju inte skickat in något schema så hon frågade om jag hade fått nått. NEI KARIN! kan mina lärare SLUTA ringa mig hela jävla tiden nu? För ett tag sen så ringde de mig och sen när jag inte svarade ringde dem min klasskompis Sophia och bad henne säga till mig att jag skulle ringa. Ringer dem alla andra på detta sättet? Eller är jag bara så sjukt speciell och underbar elev att de måste kolla läget jämt och ständigt?



HAHA fin bild va? Annette visade några peruker hon hade köpt för ett tag sen och jag var ju tvungen att prova och sjunga "Si senor, efectos especiales, ye, ye, ye. BAILANDO BAILANDO AMIGO ADIOS!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0