Det var ju dehär med att uppdatera...

GUD vad jag uppdaterar... Orkar inte fixa de som cpat sig i heller, eller är de bara på min dator som några av de där "knapparna" under headern är borta? Cp. MENMMENEN orkar inte.

Imorgon är det min sista dag på min APU. Snacka om att det har gått FOOORT. Hade värsta depressionen under min förra APU, de kan min mamma garantera, haha! Det var inte så kul att vara där faktiskt, men här har jag trivts jättebra. Ska träffa deras chef på fredag och försöka få sommarjobb där. Det är egentligen försent att ansöka om det nu men jag verkar ha en chans ändå eftersom jag varit där i fyra veckor nu. Så får hoppas på det!

Sen ska jag till Annette på fredag också. Har inte varit där sen jag var sjuk, typ flera veckor sen? Ska bli jättekul att träffa henne igen. Man får altid så mycket ny energi efter att ha varit där.

Kommentarer
Postat av: Neina

Ne, din header ser cp ut här med. ^^

Åååh, söka sommarjobb? :D Då håller jag tummarna för dig. Roligt att du gillar gänget! :D

2010-03-25 @ 11:17:47
URL: http://neina.blogg.se/
Postat av: Sophia

När ska du till Anette imorgon?

2010-03-25 @ 22:17:06
URL: http://sophial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0