APU

Idag var första dagen på min APU. Jag går ju inriktining psykiatri nu det sista året och skulle egentligen vara på ett litet "fritis" eller vad man ska kalla det för autistiska barn men min skola är så jävla bra att dem aldrig fick iväg papprena som jag skrev under? Ja nått var det i alla fall så min APUplats hade inte fått reda på att jag skulle vara där och hade därför inte plats för mig. Så jag fick byta och eftersom jag inte ville vara i Landskrona igen (jäkla klödd med bussarna som aldrig går) så hamnade jag på ett LSSboende i Svalöv. Som verkligen inte har något med psykiatrin att göra. VAD SKA MAN SÄGA? Selma, selma...

Jaja första dagen gick bra! Var ung och trevlig personal så det ska nog funka ändå. Gjorde inte så mycket iheller, drack säkert 5-6 koppar kaffe, tittade på tv och pratade typ. Imorgon jobbar jag bara 16-20:30 eftersom min handledare jobbar natt. SKÖNT! Kommer säkert att bli lite halvdan uppdatering här nu under min APU, brukar bli så. På fredag ska jag i alla fall till Stockholm! WOOOHO, veckans höjdpunkt! Då ska jag träffa Jennie, träffa Max och se IAMX! Sen när jag kommer hem på söndagen ska jag in till Malmö och se Kent. Jävla hektisk helg detta alltså. Synd att jag jobbar måndagen efter.



Snart är all snö borta :( Bara jag som tycker de är lite tråkigt? Alla bara gnäller men jag har faktiskt inte haft en enda vinterdepression detta året och vi har ju verkligen haft en jäävla vinter! Har bara tyckt att det är sjukt mysigt. Våren kan vänta tycker jag... Haha!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fredagfredagfredag <33333333



Åh, autistiska barn lät ju awesome D: ELak skola, värld osv D:

2010-03-08 @ 23:57:51
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0