Utbränd! Fast de är kallt ute...

Här är det visst nån som varit väldigt aktiv. HEH jag har ju så mycket att göra så jag hinner knappt med. Sovit och så! Lite utbränd p.g.a att jag var tvungen att åka till mordor i måndes (första dagen sen vi fick jullov... jag tog ungefär 10 dagar extra lov... ehe) Så efter tre dagar i mordor denna veckan så känner jag mig väldigt utmattad!

...Eller så har jag helt enkelt inget kul att skriva om, välj själv.
Finns det nån som har koll på bra youtubekanaler? Jag känner att jag börjar bli lite desperat (heter de ens kanaler?) men är sämst på att hitta några som är bra. Om nån vet så tipsaaa!

Här är mina favoriter.
mysteryguitarman


ijustine


JckSparrow (the hillywood show)


Thejokersblogs


klaatu42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0