Remix 2009

Jag är väldigt öppen när det gäller musik. Jag äter nästan allt och tycker att det finns något fint i varje genre. Såklart finns det vissa musikstilar jag gillar mer än andra. Jag tycker det är jättetråkigt med människor som enbart håller sig till en genre och hatar resten, samtidigt säger dem att de älskar musik över allt annat. Jag tycker det låter jävligt konstigt. Det är som att säga att man älskar alla människor på jorden men bara svenskar. EH? Går inte ihop. Titta untanför boxen! Varför nöja sig med en genre?

Den musik jag har svårast för är det som går på radio.
Men den här remixen på de 25 populäraste låtarna under 2009, GUD:

Kommentarer
Postat av: PAAATE

"Den musik jag har svårast för är det som går på radio. "



Det är vi i alla fall överens om :P

2010-01-12 @ 18:39:51
URL: http://paaate.blogg.se/
Postat av: pelle

Det där klippet är riktigt grytm, jag diggar det :D

2010-01-15 @ 22:38:37
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0