Pink Floyd - High hopes

Okej nu är klockan snart halv sex och jag har inte lagt min än. Inte okej.
Varför blir man som mest kreativ när man borde sova? Har suttit sen tre nu och försökt lära mig High Hopes av Pink Floyd på piano genom att lyssna av låten. Skitstörigt att jag inte kan noter, måste snart ta tummer ur och lära mig det nångång, tänk så lätt allt hade varit. MEN NÄ nu ska man behöva bli skitförbannad och behöva dö innan det blir rätt. I alla fall, när jag lär mig den helt utan fel så kanske kanske jag filmar in och lägger upp här. Det är några som vill höra mig spela men jag är så jävla feg och vågar aldrig. WELL WELL KANSKE.

Nu har jag asont i mitt lillfinger, min rygg och i min högra pedalfot. ARGH DYING och så är jag inte ens trött. Kanske spela en halvtimme till och sen kolla på vakna med the voice? Lia bra.

Mmmmm en av världens bästa låtar

Kommentarer
Postat av: cornelia

Lycka till och kämpa på! :D

2010-01-21 @ 06:42:28
URL: http://aiilenroc.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kämpa!!!

2010-01-21 @ 17:46:02
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0