P1 tar priset

Klarade av att vara vaken till tio sen däckade jag i min säng. Mmmm och sov till två, det var najs! Jag har en sån supermysig app på min iphone som fungerar som en väckarklocka fast den mäter hur man sover och väcker en när man är som mest utvilad, hahaha! Funkar faktiskt jättebra, mäkta imponerad!

På tal om applikationer. Iförrgår kunde jag inte somna riktigt för att det var så tyst och både katterna var ute. Jobbigt. Så jag tänkte att jag kan ju lyssna på lite radio? Jag har the voice och SRapps! Började med...

The Voice, där var bara massa hiphop. Inte direkt najs att somna till.
Bytte till P3. Där var en tjej som ville att man skulle ringa in och berätta om när
man får skäll på jobbet. Eh... Ja.
Bytte till P2 eftersom det stod "musik och språkkanalen" åh mysigt ju? nä, klassisk
musik. Inget vidare att somna till.
Så sista chansen var då P1... Vad ska jag säga? Havsljud... Alltså, va?
HAVSLJUD?!??!?! VÅGOR???!

Värsta är att jag verkligen tänkte jamen jaha, då får jag väl lyssna på detta då. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ok. Hm. Ok. Hmmmmm

2010-01-21 @ 19:10:17
Postat av: Sophia

Men lyssna på gamla godingar då 94,5. Den radiokanalen är bäst och speciellt att sova till så mysig :)

2010-01-21 @ 20:29:34
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: pelle

haha, på riktigt? havsljud? låter.... vackert?

2010-01-23 @ 11:34:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0