Marina and the diamonds

Har redan börjat kolla runt efter nya skivsläpp som ska komma detta året. En skiva som jag ser fram emot rätt mycket är Marina and the diamonds debutalbum The family jewels som kommer ut i mitten av februari! Hon har släppt några singlar redan och jag gillar de mesta! Liiiite för glatt och poppigt för min smak. Hade önskat att det var lite mörkare och dystrare, haha! Hur som helst, en jättesöt tjej som ger mig lite Lalehvibbar både med utseende och röst fast ännu bättre och med mer fantasi. Tror att hon kommer lyckas jävligt bra detta året. Lyssna på två fantastiska låtar:

 


Kommentarer
Postat av: Sébastien

Nu har jag svarat på dina senaste kommentarer på min blogg. :-) Sorry att det tagit tid - jag har varit extremt busy de senaste dagarna.

2010-01-04 @ 01:59:45
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0