Lite fler tankar kring twilight

Läste ut den tredje twilightboken för någon vecka sen och tänkte nu spy galla över den...

Om du inte läst tredje/fjärde boken
och inte vill bli spoilad så läs inte detta.

Näe, ärligt. Får faktiskt medge att den var bättre än de två första böckerna... Eller ja, de 50 sista sidorna. Dock besviken på att ingen jävel dör någongång?! De kan ha ett stort jävla vampyrkrig men ingen dör? Edward är psyko som låser in och kidnappar Bella och Jacob är typ världens självgodaste männi..eh... dju... äckel typ? Bella är som vanligt jävligt dryg och grinig. Sen blir jag bara äcklad av hela denna "vi ska gifta oss"-grejen. Ska de skaffa barn i fjärde boken sen? ÖE? FÖRFAN?

Slut på spoilers
Nä jag tycker såhär. I sista filmen ska detta hända:
1. Voldemort dyker upp och dödar alla.
2. Edward och Jacob skiter i Bella och blir tillsammans istället (jag hade blivit twilightfan)
3. Edward ska göra Bella till vampyr men råkar döda henne. De har fest sen.
4. Bella ska föda en vampyrunge men de visar sig vara en varulv.... OH SNAP
5. ... Edward och Jacob blir tillsammans? Eller har jag skrivit de?

BTW, Robert Pattinson ska tydligen spela bög i någon film?
Little Ashes? Åh gud finns kanske hopp om honom ändå, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHA, jag älskar ju Twilight.. men, FAN VA UNDERBAR DU ÄR SANDRA <3

2010-01-31 @ 23:23:19
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/
Postat av: Sébastien

Jag gillar dina idéer för vad som borde hända i sista filmen. :-D

2010-02-01 @ 18:03:10
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0