Empire of the sun



Bara på grund av det där med The Killers så var jag tvungen att kolla upp orginalet av lite andra låtar som jag tydligen har missat helt och hållet också. Bland annat Empire of the sun - Walking on a dream... Alltså, nä, VARFÖR? Helt plötsligt blev låten skittråkig. Sen får jag lite för mycket MGMT vibbar. Två killar, sjunger likadant, klär sig konstigt, har spacade videor. We are the people videon påminner sjukt mycket om Electric feel videon att jag mår lite dåligt, haha! Dock är dem väl ändå helt ok egentligen, we are the people är tex en sjukt bra låt och sen har de ju fördelen att MGMT tydligen ska vara skittråkiga live medan EOTS ska vara grymma.

Empire of the sun - We are the people

MGMT - Electric Feel

 

JAJA, inte det jag skulle skriva om egentligen utan den grymma remixen som redial har gjort. MMMM. SÅ. BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0