Jag är inte död!

Men orkar inte skriva något här. Blogg.se är cp hela tiden så när jag väl har något att skriva så kommer jag såklart inte ens in. Funderar på att starta en ny blogg någon annanstans men hatar allt klödd med design och skit. Jag som börjat fatta lite av alla koder och skit här. HEH!

Menne, detta är i alla fall vad jag sysslar med nu för tiden:
* Läser boken fantomen på operan
* Umgås med Nina
* Spelar ice age 3 och mario cart på wiiet hela tiden
* Lyssnar på The Wall.
* Dör över hur bra den skivan är
* Spelar piano och försöker komma på låtar
* Sjunger hos Annette. Hon håller på att lära mig opera, HUR KUL?

Kommentarer
Postat av: Jennie

fantomen på operan?!?!?! HUR VÅGAR DU LÄSA EN BOK JAG VELAT LÄSA ASLÄNGE?!?!?!?!? D:



Opera, najjs. Du ska sjunga för mig!

2010-02-25 @ 18:24:18
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0