Imogen Heap


Imorgon så åker jag iväg till Köpenhamn och ser min första konsert för detta året! Imogen Heap! Det kommer bli så himla fint. Hela detta året kommer vara så himla fint i konsertväg tror jag, det känns så! Imogen Heap, Marina & the Diamonds (hennes debutskiva går att lyssna på spotify nu. lyssna lyssna!!!), IAMX, Kent och The Kissaway Trail är inbokade än så länge. HUR FINT? Hoppas nu bara jag lyckas komma in på IAMXkonserten. Börjar bli lite nervös nuuuu. Men, men annars får jag ju sitta utanför och Max har lovat att hålla mig sällskap och sen får jag ju faktiskt hälsa på världens bästa Jennie också. Bara det!

Well, well, Imooooooooooogen Heeaaaaap!
Och de som sitter och tänker vem fan är nu det då? Om ni har hört denna låten som går på radio (som faktiskt tyvärr börjar bli bra nu) så kan jag ju nämna att refrängen är snodd från en av Imogen Heaps bästa låtar nämligen Hide and seek. WHATCHA SAY NOW BIATCH?

Jason Derulo - Whatcha say (enda som är bra är Imogen Heaps del)


Imogen Heap - Hide & Seek (Spola fram till typ 02:54)

 



Kommentarer
Postat av: Jennie

VILL OCKSÅ SE Imogen Heap! och IAMX!!!!!!

Får iaf träffa Sandra D: <3



Och mm, Hide and seek <33333

2010-02-26 @ 23:27:51
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0