Telia

Sen får jag ju säga att min Iphone är bäst i världen men jag har inte blivit så bra vän med telia än. Har nog ringt kundservice 251458458 gånger om olika saker. Men nu borde jag inte behöva ringa mer, hoppas jag!

Igår fick jag min första räkning från telia och fick en smärre chock när jag såg beloppet. 596 kronor stod de. Jag fick verkligen panik. Hur fan hade jag kunnat göra av med så mycket? (telefon+abonnemang kostar bara 200 i månaden) men sen efter ett tag så såg jag att det var för tre månader. Alltså att jag skulle betala nu och inte få en räkning förrän i november igen. PUUUUUUH... Ska ändra sen i alla fall att jag får en gång i månaden istället för kvartalvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0