Kent


På tal om Kent och allt det så måste jag ju skriva lite om det!

År 2005 älskade jag Kent sjukt mycket. Besattheten blev ju inte mindre efter att ha sett dem live just då i heller. Det var en av mina första konserter så det är fortfarande väldigt speciellt! Hur som helst, efter några månader så började jag bli lite trött kanske och lyssnade på annat och sen dess har jag inte kunnat lyssna på dem utan att må dåligt. Deras musik och texter är ju jättedeppiga! Har försökt jättemånga gånger att lyssna men måste byta efter några låtar.

Men nu har jag börjat lyssna så mycket på Thom Yorke och efter de blivit jättesugen på att lyssna på Kent igen! Och av någon konstigt anledning så klarar jag av det och blir till och med glad av dem! Och så helt lägligt, ja då kommer de en ny singel och besked om att en ny skiva ska komma! Känns lite som 2005 igen, haha! Lika förväntansfull och jag ser jättemycket fram emot att se dem live igen i februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0