chris ft imogen


Äntligen ny IAMXvideo! Som vanligt när det kommer till IAMX videor (och ja kanske Chris Corner överlag) så är videon sjukt fin! Jag älskar den redan och det var lätt värt väntan! Vet inte riktigt vad som hänt med mig, sitter spänt och väntar på musikvideor ska komma ut och har även sjukt stor lust att gå ut och handla Kentsingeln när den släpps i affär. Så var det mest när jag var yngre men nu kommer de tillbaka! Bara fint i och för sig.

Kolla på den fina videon här:
Imogen Heap spelar en sjukt snygg Chris Corner och tvärtom. (Kan vara värt att nämna de så att folk inte går runt och tror att Chris är värsta transan, skulle inte förvåna mig om folk var så dumma haha. PUSS)


får även lite läskiga batman dr crane-vippar. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0