Var tog alla serier vägen?



Nu har jag pluggat hela dagen (Eller ja sen fem...), skrivit ett arbete om Borderline och gjort en bokrecension. Skittradigt, i alla fall det om Borderline. Nu är jag äntligen klar men arena funkar inte så jag kan ändå inte skicka in arbetena, bra ju? När det är deadline idag och allt, haha! Får skriva ut de och lämna på torsdag i stället för då måste jag dit och göra muntliga i svenska b. Har inte förberett för det ens? Gudars. JULLOV TACK?

Nu ska jag i alla fall sluta plugga och kolla på Andra avenyn. Seriöst, de är kung? Det är typ den enda vettiga serien jag ser på för tillfället. True blood har ju slutat för säsongen, gossip girl följer jag inte på tv och Micke är ju aldrig inne så han kan skicka till mig (deppigness overload), DH har jag missat skitmycket på, har Lost ens börjat gå på tv igen och vilken säsong såg jag ens sist? Dead like me har jag sett klart, Scrubs kan jag inte se förrän jag köpt den tredje boxen och jag är bankrott osv.

GAHD, var tog alla serier vägen?

Kommentarer
Postat av: PAAATE

Nästa gång du är inne på MSN kan jag tipsa om några fler serier ;)



Btw, förra säsongen av Lost slutade i maj tyyyyp ungefär, så såg du den så är du good to go, när det fortsätter i februari

2009-11-25 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0