Nationella

Idag hade vi muntligt nationella i svenska b. Kändes skit och var ganska nervös innan eftersom jag alltid suger på de muntliga i nationella. Har nog aldrig fått högre än VG på ett muntligt. Uppsattsen är jag alltid bäst på, haha! Men fick ändå MVG! Sjukt kul! Jag pratade om homosexuallitet (NÄHÄ??!?!?!) Haha.

Imorgon ska vi fortsätta med det tråkigaste arbetet jag varit med om i hela mitt liv, nämligen "familjen" haha gud det suger. Men efteråt ska jag i alla fall köpa en biljett till julkonserten som min sånglärare Anette håller i på lördag (haha hoppas de är okej sophia)

Kommentarer
Postat av: Sophia

NEJ DET ÄR INTE OKEJ! HAHAHA

men seriöst? blev helt chockad när jag läste det!



kommer pissa på mig!

2009-11-26 @ 22:32:38
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0