Halloween 09


När de var Halloween så åkte jag, Fia och Nicole till Malmö hem till Emma! Jag fick veta allt tre timmar innan vi skulle åka och hade jättepanik över vad jag skulle klä ut mig till. Är kanske inte världens lättaste att komma på/fixa och sånt med så kort tid, men tycker jag var grymme ändå! Fast hade jag haft ännu mer tid på mig så hade jag nog lagt ner min själ i det ännu mer, haha! Klä ut sig är ju skitkul. Fattar inte varför så många är så tradiga.

















Haha kvällens bästa: Nicole trycker med sig på varje bild och gör en ful grimas!
Varför är ni sämst?

Efter ett stund gick vi ut på gayklubb. Majoriteten av vårt sällskap var nämligen homo, haha! Var typ bara vi tre som inte var det? Så de var bara att följa flocken. Men det hade väl inte jag några problem med? Blev överlycklig när jag fick reda på att vi skulle på gayklubb. "Jag betalar lätt 120 spänn för att se en bög" Hahaha! eller "Jag samlar på dem."







Haha kolla in Voldemort på sista bilden. Höll på att dö.
Blev seriöst riktigt rädd när jag kom in och såg tjejen på näst sista bilden sitta i en stol och typ skrek folk rakt i ansiktet och drog i dem och sånt, haha! Undvek henne hela kvällen, skitläskig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0