The Horrors @ Vega


CHA CHA SANDRABOI HÄR...
Nat.

Igår var jag och såg Teh Horrors med Henrietta och Sophia! Var på tiden att jag fick se dem va? Känns som att jag alltid tjatar om det här. Så ja, FINALLY. Fick lite extra hjärtklappning när Joshua kom upp på scen, haha! Och sen är jag ju faktiskt förvånad över att Farris som är så extremt ful på bild var jättesöt i verkligheten. Och sen ska vi inte snacka om Spider? Haha, så. jävla. söt. när han inte kan stå still en enda sekund.

Förbandet var S.C.U.M.
Henrietta som är The Horrorsproffs berättade att Spiders lillebror är med i det bandet, så det var ju najs!

S.C.U.M:







Haha sångaren var lite bögigt söt och hade byxor som liknade mjukisbyxor. Haha bästa?
Efter några låtar gick dem och så kom TEEH HORRORZZ!!! Blev lyckligast när de kom in andra gången och spelade gamla låtar som till exempel deras bästa låt count in fives? ÅH. SÅ. BRA. LÅT.












Kommentarer
Postat av: nic

is it the beatles?

2009-11-10 @ 21:42:40
Postat av: sandra

is it... david... beckham?!

2009-11-10 @ 21:44:19
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0