Spotify!

Här har jag ju gjort en lista med en låt om dagen! Jag försöker att ha en låt som jag lyssnat på mycket under den dagen, men ibland lyssnar jag på samma artist i flera dagar och de blir lite tråkigt så då tar jag en jag kanske tänkt på eller så, oftast är det i alla fall någon jag lyssnat eller tycker bäst om för dagen!

Har gjort lite listor i spotify också så man kan lyssna på februari, mars och april där! Fast vissa låtar fanns inte så de finns inte med på listorna. Men jaja. Där är i alla fall lite musik om de finns någon som lyssnat sönder allt som går att lyssna på och vill ha lite tips. Eller vill ha lite tips ändå. Jag lyssnar ju faktiskt på sjukt bra musik!

Säg till om någon länk slutar funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0