Mardrömmar nästa!

Ändå andra natten jag drömt sjukt långa konstiga "mardrömmar", alltså? Jag brukar aldrig drömma mardrömmar:( Igår drömde jag att jag blev jagad och fick klä ut mig som muslim (kan ju vara för jag läser en bok om just bosnien haha BUT STILL) de var hemskt, och äckligt.

Idag? Drömde jag något helt cp?
Drömde ändå att jag och några till typ, Sara c, nicole, fia, rasmus, else, dennisnas, JESPER? HAHAH, osv var i ett hus (oh, låter lite big brotherinspirerat) sen helt plötsligt kom massa "fiender" och skulle döda oss? Alltså... FYFAN. Sen lyckades jag på något vänster ändå bli vän med en fiende, tror de var Dennis som var det haha och då lyckades vi döda alla men nä var de över då? NÄEEE, då kommer fiendernas "farfar" och ska spy över huset (hahaha varför blir allt så jäkla roligt nu, det var HEMSKT i drömmen ska jag säga.) och alla kommer dö för vi kommer ju inte ut och måste gömma oss.

Men så lyckas jag och Jesper komma ut, och sen Dennis också så gömmer vi oss bakom huset. Sen ser vi hur alla dör, och får veta att de som dött valde en låt från hounds of loveskivan? Alltså... vad har kate med detta att göra. Vi som inte valde från den skivan fick i alla fall leva. "Jag tror jag valde wuthering heights" sa jag i alla fall, HAHAHA!

Sen var allt lyckligt och bra och jag och Dennis skulle ta foton tillsammans, sen går de förbi en neger som ställer upp för att ta foton på oss. Men då lever Fia och Nicole igen och Fia är också en neger? med lite konstiga kläder. Så blir vi värsta bra vänner med negern och skämtar om hans engelska och uttalar ord typ.. LETTHAH osv, ja ni vet. Sen ser jag Fia och bara "... thats not even your clothes... naaah OSKYLDIG LITEN NEGER" haha.


Kommentarer
Postat av: chuck

HAHAAHHA drömmar fo sho

2009-05-09 @ 18:19:09
Postat av: sandra e blåst

HAHAHA!

2009-05-10 @ 00:34:11
Postat av: Sandra Kling

Snyyyggisbild! :D

2009-05-10 @ 05:44:27
URL: http://quantity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0