Le, Smilja

Jag borde läsa mera! Förut läste jag så jäkla mycket, typ hela tiden och nu läser jag nästan aldrig. Det är synd för det är jättefint att läsa fina böcker! Har fått en bok som vi ska läsa i svenskan som var sjukt bra! Den handlar om kriget mellan muslimer, serber och kroater i Bosnien. Ville nog dö några gånger, så hemsk! Men fin. Måste läsa fortsättningen...

Sällan man faktiskt får bra böcker via skolan. Är ju oftast skräp, men åh, HOLES<3, helt fantastisk och denna var helt fin och åh. Nu vill jag läsa mer, varför måste jag plugga.



Kommentarer
Postat av: Sophia

Läser du den nu =P Vi läste den i Mars! ;P

2009-05-13 @ 22:37:38
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0